مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:082019-11-20دانش

کنفرانس بین المللی افق های نو در مطالعات زبانی در دانشگاه آزاد تبریز آغاز بکار کرد


کنفرانس بین المللی افق های نو در مطالعات زبانی با هدف ایجاد فضایی جهت تبادل علمی پژوهشی بین اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز آغاز بکار کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی کنفرانس بین المللی افق های نو در مطالعات زبانی با هدف ایجاد فضایی جهت تبادل علمی پژوهشی بین اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز آغاز بکار کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایحان شرقی در این کنفرانس دو روزه اظهار کرد: این کنفرانس مهم حاصل تلاش چند ماهه دانشکده ادبیات فارسی و زبان خارجی دانشگاه آزاد واحد تبریز است.

عزیز جوانپور با اشاره به حضور اساتید بزرگ بین امللی و ملی زبان و نیز جمعی از اساتید از کشورهای خارجی، گفت: در عرض یک ماه اخیر دو همایش بزرگ ملی و بین المللی توسط دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی این دانشگاه برگزار شد که گامهای موثری در جهت تبادل نظرهای علمی با اساتید و دانشجویان سراسر کشور می باشد.

وی در ادامه پیام محمد مهدی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را در خصوص این کنفرانس مهم علمی قرائت کرد.

در ادامه پرفسور عزب دفتری یکی از اساتید بنام کشور در حوزه زبانهای خارجی، با ابراز گلایه و نگرانی از وضعیت آموزش زبان های خارجی بر دانشگاه های کشور، گفت: سکوت عظیمی بر گروه های آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی افق های نو در مطالعات زبانی در دانشگاه آزاد تبریز آغاز بکار کرد

کنفرانس بین المللی افق های نو در مطالعات زبانی در دانشگاه آزاد تبریز آغاز بکار کرد