مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:082019-11-20اجتماعي

ایده های رسیده به جشنواره ایتاپ نشان دهنده وجود فکر خلاق است


مدیر امور موسسات پارک علم و فناوری خوزستان با بیان این که ایده های رسیده به جشنواره ایتاپ، نشان دهنده وجود فکر خلاق و مسئولیت پذیری است، گفت: - ایسنا/خوزستان مدیر امور موسسات پارک علم و فناوری خوزستان با بیان این که ایده های رسیده به جشنواره ایتاپ، نشان دهنده وجود فکر خلاق و مسئولیت پذیری است، گفت: به دنبال این نیستیم که تنها رویدادی را برگزار کنیم، بلکه به دنبال کسب دستاوردهایی از این جشنواره ها هستیم.

مهران آقاخانی در مراسم اختتامیه جشنواره ایتاپ با محوریت مدیریت شهری، اظهار کرد: در سال 91-90 که مراکز رشد به تدریج در پارک علم و فناوری تاسیس می شدند، با مشکل تعداد کم ایده های ارائه شده به مراکز رشد مواجه بودیم.

از آن زمان تصمیم گرفته شد که جشنواره هایی مانند استارتاپ ویکند و ایده شو برگزار شوند.

هدف از برگزاری این جشنواره ها شناساندن مراکز رشد به جامعه مخاطبان که عمدتا فارغ التحصیلان هستند و گسترش فرهنگ ایده پردازی و خلاقیت در جامعه است.

با توجه به تجربیات کسب شده در طی این سال ها به تدریج سعی کردیم، روابط خود را با دانشگاه های استان گسترش دهیم و در برگزاری رویدادها از سازمان های متولی کمک بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هدف نهایی از برگزاری این رویدادها این است که خروجی های چنین جشنواره هایی در حقیقت ورود به مراکز رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده های رسیده به جشنواره ایتاپ نشان دهنده وجود فکر خلاق است

ایده های رسیده به جشنواره ایتاپ نشان دهنده وجود فکر خلاق است