مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:002019-11-20دانش

یارانه خدمات آزمایشگاهی برای دانشجویان ارشد و دکتری


مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با بیان اینکه در گذشته تنها اعضای هیأت علمی 100 دانشگاه برتر کشور از خدمات این شبکه بهره مند می شدند، - گفت: در حال حاضر کلیه اعضای هیأت علمی وزارتخانه های علوم و بهداشت و جهاد دانشگاهی و پیام نور می توانند از این شبکه استفاده کنند ضمن آنکه یارانه هایی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضا اسدی فرد در ششمین نشست مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی با بیان اینکه این شبکه از 15 سال قبل فعالیت خود را در حوزه نانو آغاز کرده، اظهار کرد: در آغاز راه 80 مرکز آزمایشگاهی عضو این شبکه بوده اند ولی در دور جدید فعالیت این آزمایشگاه که در سال 93 بوده است، فعالیت های این شبکه گسترش یافت.

وی با تأکید بر اینکه محدودیت فعالیت در دور جدید فعالیت شبکه آزمایشگاهی برداشته شد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 550 مرکز با این شبکه همکاری دارند و پوشش جغرافیایی این شبکه 31 استان و 67 شهر کشور را شامل می شود.

اسدی فرد با بیان اینکه هر مرکز می تواند چندین آزمایشگاه را به عضویت این شبکه درآورد، اظهار کرد: بر این اساس سه هزار تک آزمایشگاه به عضویت این آزمایشگاه درآمده اند و این مراکز تاکنون بیش از یک میلیون و 200 هزار خدمت به مشتریان خود ارائه داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه خدمات آزمایشگاهی برای دانشجویان ارشد و دکتری

یارانه خدمات آزمایشگاهی برای دانشجویان ارشد و دکتری