مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:252019-11-20سياسي

ارائه خدمات درمانی بدون وقفه انجام شده است


معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز مدعی شد که ارائه خدمات درمانی به شهروندان در روزهای گذشته در شیراز و سایر نقاط فارس بدون وقفه انجام شده است.

- ایسنا/فارس معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز مدعی شد که ارائه خدمات درمانی به شهروندان در روزهای گذشته در شیراز و سایر نقاط فارس بدون وقفه انجام شده است.

علی اکبری چهارشنبه 30 آبان در جمع خبرنگاران گفت: در پی اتفاقات اخیر و مختل شدن عبور و مرور در نقاطی از شهر شیراز، ارائه خدمات به مردم و با به کارگیری ظرفیت 20 بیمارستان دانشگاهی و غیردانشگاهی بدون وقفه انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با تلاش پرسنل دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی غیردانشگاهی امکان ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به مردم در بیمارستان ها فراهم شده بود؛ حال آنکه به دلیل برخی مشکلات، با تدبیر ستاد بحران دانشگاه، پزشکان متخصص را در کمترین زمان ممکن به بیمارستان های مختلف اعزام کردیم تا در روند خدمت رسانی خدشه ای وارد نشود.

وی با بیان اینکه تدبیر و تشکیل به موقع ستاد بحران از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز موجب شد از تمام ظرفیت های دانشگاه استفاده شده و در ارائه خدمات رسانی به بیماران با مشکل مواجه نشویم، افزود: با اعزام به موقع کادر پزشکی و مقیم شدن پزشکان و پرستاران در شیفت های مشخص و طولانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی بدون وقفه انجام شده است

ارائه خدمات درمانی بدون وقفه انجام شده است