مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:062019-11-20اجتماعي

راه های روستایی مناطق غرب استان اصفهان امروز بازگشایی می شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان گفت: راه های روستایی مناطق غرب استان اصفهان که در اثر بارش برف مسدود شده، امروز بازگشایی می شود.

- منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به استقرار جبهه هوای سرد در استان اصفهان اظهار داشت: بیشترین بارش باران و برف و کاهش دما به مناطق غربی اعم از شهرستان های سمیرم، فریدونشهر، فریدن، چادگان، بویین میاندشت، خوانسار و گلپایگان اخصاص داشت.

وی افزود: در دو روز گذشته مناطقی از شمال استان اصفهان شامل نطنز، برزوک، قمصر و نیاصرم هم با بارش باران و برف همراه بوده است.

بسته شدن راه های روستایی غرب استان اصفهان با بارش برف مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان با بیان اینکه بارش برف در روستاهای بویین میاندشت، فریدن، فریدونشهر و پشت کوه منجر به بسته شدن راه های روستایی شد ادامه داد: اکیپ های راهداری در 41 پایگاه و راهدارخانه مستقر شدند و با پشتیبانی و استقرار 500 ماشین آلات و 700 نیروی راهداری در گردنه ها و مناطق برف خیز با پاشیدن نمک و شن مشغول برف روبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی در شهرستان های بویین میاندشت، فریدونشهر و پشت کوه هستند.

بیشترین انسداد راه از بارش برف مربوط به پشت کوه است وی بیشترین راه مسدود شده را مربوط به پشت کوه و روستاهای کلوسه و وزوان دانست و تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های روستایی مناطق غرب استان اصفهان امروز بازگشایی می شود

راه های روستایی مناطق غرب استان اصفهان امروز بازگشایی می شود