مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:002019-11-20اجتماعي

تامین هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی نیازمند توجه ویژه


رییس اداره آموزش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: وضعیت استان زنجان در حوزه آموزش و پرورش استثنایی نسبتا مناسب است.

- رییس اداره اموزش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد تامین هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی نیازمند توجه ویژه ایسنا/زنجان رییس اداره آموزش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: وضعیت استان زنجان در حوزه آموزش و پرورش استثنایی نسبتا مناسب است.

مریم باغبانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت مدارس استثنایی استان، اظهار کرد: در استان زنجان 23 مدرسه مستقل استثنایی به 6 گروه در حال ارائه خدمات هستند؛ همچنین در استان 13 مرکز دولتی دایر است که در زمینه مشکلات ویژه یادگیری در حال ارائه خدمات هستند.

این مسئول با بیان اینکه در زمینه ارائه خدمات و سطح امکانات در حوزه آموزش و پرورش استثنایی وضعیت متناسبی داریم، تصریح کرد: با این حال کمبودهایی نیز در حوزه کودکان استثنایی احساس می شود که این موارد باید مورد توجه قرار گرفته گیرد.

رییس اداره آموزش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که برای این قشر از دانش آموزان وجود دارد بحث هزینه ایاب و ذهاب آنها است، زیرا به واسطه این که برخی خانواده های دانش آموزان از لحاظ بهره اقتصادی، جزو خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی نیازمند توجه ویژه

تامین هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی نیازمند توجه ویژه