مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:352019-11-20حوادث

کاهش 60 درصدی مرگ خاموش درهمدان


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از فوت پنج نفر بر اثر گازگرفتگی در هفت ماهه امسال خبر داد و گفت: امسال پنج نفر براثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 60 درصدی دارد.

- ایسنا/همدان مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از فوت پنج نفر بر اثر گازگرفتگی در هفت ماهه امسال خبر داد و گفت: امسال پنج نفر براثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 60 درصدی دارد.

ارتین کمالی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه روز گذشته یک زن 57 ساله همدانی بر اثر گازگرفتگی فوت کرد، توضیح داد: این زن 57 ساله برای خشک شدن رنگ دیوارهای منزل خود اجاق گاز را روشن کرده و به حمام می رود که به علت تولید گاز مونوکسیدکربن در محیط دچار گازگرفتگی می شود.

وی تصریح کرد: همچنین در هفته گذشته مردی 44 ساله به علت اینکه آبگرمکن در حمام نصب و تولید گاز مونوکسیدکربن کرده بوده، دچار گازگرفتی شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با بیان اینکه در سال گذشته 21 نفر بر اثر گازگرفتگی جان باختند، افزود: سال گذشته شش زن و 15 مرد بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه در هفت ماهه سال گذشته هشت نفر براثر گازگرفتگی جان باختند، گفت: در هفت ماهه امسال سه زن و دو مرد در مجموع پنج نفر در اثر گازگرفتگی فوت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 60 درصدی مرگ خاموش درهمدان

کاهش 60 درصدی مرگ خاموش درهمدان