مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:302019-11-20سياسي

بهره برداری از مجهزترین بیمارستان خاورمیانه تا سال 99


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) تهران گفت: بیمارستان مهدی کلینیک با 800 تخت بیمارستانی جدید و به روز، - رییس مجتمع بیمارستانی امام خمینی گفت: با تجهیزاتی که برای این بیمارستان در نظر گرفته شده است می توان گفت، بیمارستان مهدی کلینیک تهران مجهزترین و به روزترین بیمارستان کشور و خاورمیانه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، رییس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) تهران گفت: بیمارستان مهدی کلینیک با 800 تخت بیمارستانی جدید و به روز، مجهزترین بیمارستان فوق تخصصی کشور خواهد بود که سال 1399 به بهره برداری می رسد.

خسرو صادق نیت روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: مهدی کلینیک، با حمایت وزارت بهداشت و بانک ملت که بانک عامل این پروژه است و وامی که به ساخت این بیمارستان داده است، پیشرفت مناسبی دارد و اگر با همین روال پیش برود، اوایل سال آینده ساخت این بیمارستان تمام می شود.

وی افزود: این بیمارستان زیرمجموعه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) تهران است.

مسئولان این پروژه به من اعلام کرده اند که به دنبال اعتباری برای تجهیز این بیمارستان هستند که بتوانند سال آینده این بیمارستان بزرگ را به بهره برداری برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مجهزترین بیمارستان خاورمیانه تا سال 99

بهره برداری از مجهزترین بیمارستان خاورمیانه تا سال 99