مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:002019-11-20اقتصادي

روند تأمین گاز خودرو ها طبیعی است


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به روند طبیعی تأمین سوخت CNG گفت: هیچ صفی مقابله جایگاه های استان نداریم.

- مرکز کرمانشاه، سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گازاستان، با اشاره به طرح اصلاح قیمت بنزین و احتمال افزایش مصرف CNG در استان، گفت: طی چند روز های اخیر هیچ ازدحام و یا صفی در جایگاه های CNG کرمانشاه و شهرستان های تابعه نداشته ایم و روند تأمین گاز برای خودرو ها طبیعی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه زمان کوتاهی از آغاز طرح گذشته و ممکن است طی روز های آینده اقبال برای استفاده از گاز CNG بیشتر شودگفت: اگر چه ممکن است در روز های آینده مردم بیشتر به جایگاه ها مراجعه کنند با این وجود هم با توجه به حجم جایگاه ها در استان احتمال ازدحام کم خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه به سرد شدن هوا و افزایش مصرف گاز هم اشاره کرد و افزود: با این وجود هیچ محدودیتی برای گازرسانی به جایگاه های CNG اعمال نشده است.

شهبازی از وجود 74 جایگاه CNG در استان کرمانشاه هم خبر داد و عنوان کرد: کرمانشاه یکی از استان های پیشتاز کشور از نظر تعداد جایگاه ها نسبت به جمعیت است و از همین رو با ازدحام و شلوغی مواجه نشدیم.

وی از آمادگی این شرکت برای تامین گاز جایگاه های سوخت جدید هم خبر داد و خاطرنشان کرد: اگر متقاضی احداث جایگاه CNG وجود داشته باشد و مجوز های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تأمین گاز خودرو ها طبیعی است

روند تأمین گاز خودرو ها طبیعی است