مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:002019-11-20اقتصادي

اقناع سازی افزایش قیمت بنزین از چند سال قبل


اقناع سازی درباره افزایش قیمت بنزین از چند سال قبل انجام شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، علی ربیعی در ارتباط تلفنی با برنامه صبح به خیر جوان ایرانی رادیو جوان، در پاسخ به مجری برنامه مبنی بر اینکه چرا دولت قبل از افزایش قیمت بنزین اطلاع رسانی نداشت و مردم را قانع نکرد؟ افزود: اقناع سازی درباره افزایش قیمت بنزین از چند سال قبل انجام شده بود و تعجب می کنم چرا برخی بزرگان انتقاد می کنند که چرا ما در موضوع افزایش قیمت بنزین اقناع سازی انجام نداده ایم.

سخنگوی دولت افزود: یکی دو نفر از بزرگان هم دیدم چنین حرفی زده بودند و اینجا بحث دو قسمت است یکی اینکه چرا اعلام نکردیم که فلان تاریخ گران می شود و یکی اینکه آیا درخصوص گران شدن حامل های انرژی و حذف یارانه ها صحبتی نکرده بودیم؟وی گفت: چندین بار خودم در این خصوص و در بحث حذف یارانه ها صحبت کرده ام و سناریو های مختلفی نیز مطرح شد و بار ها اصلاح ساختار اقتصادی را منوط به حذف یارانه ها دانسته بودیم و اقتصاددانان بزرگ نیز نامه نوشته و علاج بیماری اقتصادی ایران را حذف یارانه ها خوانده بودند.

آقای ربیعی افزود: بحث پیرامون اینکه قیمت حامل های انرژی باید به فوب خلیج فارس برسد بحث تازه ای نیست و مدتهاست صورت می گیرد، اما مردم، چون تصوری از آثار این تصمیمات نداشتند دقت نکردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقناع سازی افزایش قیمت بنزین از چند سال قبل

اقناع سازی افزایش قیمت بنزین از چند سال قبل