مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 05:302019-11-20اقتصادي

سرمایه گذاری بیش از 500 هزار میلیارد تومان در منطقه آزاد کیش


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: سرمایه گذاری بیش از 500 هزار میلیارد تومان در منطقه آزاد کیش نشان پویایی و زنده بودن جزیره کیش است.

- ، غلامحسین مظفری گفت: امسال نمایشگاه از رونق بیشتری برخوردار بود به طوری که این تفاوت درآیین گشایش و مراسم های مرتبط با آغاز نمایشگاه و همچنین نشست های تخصصی پر بار و با کیفیت آن ملموس بود.

وی گفت: امیدوارم با توجه به برگزاری350 ملاقات تجاری و بیش از 35 نشست تخصصی در این رخداد مهم اقتصادی، دستاورد خوبی برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد؛ تا به اهداف مهم تعیین شده دست پیدا کنیم.

مظفری با اشاره به اینکه امروز کشور با تحمیل تحریم ها، در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد، افزود: توجه به توان و ظرفیت داخلی، راهکار مناسب برای گذر از دوره تحریم ها است، از این رو برگزاری رویداد هایی مانند کیش اینوکس می تواند راه برون رفت از این شرایط خاص را فراهم کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه افزود: ظرفیت ها و فرصت های بزرگ سرمایه گذاری در کیش برای میهمانان خارجی ما و سفرای کشور های حاضر در نمایشگاه اینوکس، بسیار جالب و تامل برانگیز بود و تعدد سرمایه گذاری از سوی نمایندگان­ کشور­های خارجی در کیش، مهر تاییدی بر ظرفیت های بالای کشور در جذب سرمایه گذاری خارجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری بیش از 500 هزار میلیارد تومان در منطقه آزاد کیش

سرمایه گذاری بیش از 500 هزار میلیارد تومان در منطقه آزاد کیش