مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 05:002019-11-20اقتصادي

برخورد جدی با گرانفروشان و سودجویان افزایش قیمت کالا در چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: ممکن است شرایط فعلی کشور افرادی سودجو قصد سوء استفاده را داشته باشند که مردم می توانند هرگونه افزایش قیمت کالا را به شماره 124 اطلاع دهند و برخورد جدی با گرانفروشان خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: ممکن است شرایط فعلی کشور افرادی سودجو قصد سوء استفاده را داشته باشند که مردم می توانند هرگونه افزایش قیمت کالا را به شماره 124 اطلاع دهند و برخورد جدی با گرانفروشان خواهد شد.

سجاد رستمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه در هفته جاری هیچ کالایی افزایش قیمت نداشته و در صورتی که مجوز افزایش قیمت کالایی صادر شده آن مجوز لغو خواهد شد.

وی افزود: ممکن است در این شرایط خاص افرادی سودجو قصد سوء استفاده را داشته باشند که مردم می توانند هرگونه افزایش قیمت کالا را به شماره 124 اطلاع دهند و با گرانفروشان برخورد جدی خواهد شد.

رستمی با اشاره به اینکه روزانه حدودا 400 بازرسی از مراکز صنفی استان انجام می شود، تصریح کرد: تخلفات گزارش شده از سوی مردم و بازرسان به تعزیرات حکومتی استان ارسال می شود.

وی ادامه داد: روز دوشنبه 25 مورد تخلف در زمینه گرانفروشی و عدم درج قیمت از تمامی واحدهای صنفی گزارش و به تعزیرات حکومتی استان برای تشکیل پرونده ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با گرانفروشان و سودجویان افزایش قیمت کالا در چهارمحال و بختیاری

برخورد جدی با گرانفروشان و سودجویان افزایش قیمت کالا در چهارمحال و بختیاری