مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 04:402019-11-20سياسي

تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر مراقبت و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها


نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در خصوص اغتشاشات اخیر که توسط معاندان در خصوص اصلاح قیمت بنزین اتفاق افتاد، بیانه ای صادر کرد.

- ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در خصوص اغتشاشات اخیر که توسط معاندان در خصوص اصلاح قیمت بنزین اتفاق افتاد، بیانه ای صادر کرد.

در متن بیانیه آیت الله سیدکاظم نورمفیدی آمده است: اتفاقات و حوادث روزهای اخیر بار دیگر ثابت کرد که جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار که در حال اعمال بی سابقه ترین فشارها و تحریم ها علیه مردم شریف و انقلابی ایران است، از هر فرصتی برای ضربه زدن به منافع این ملت حداکثر استفاده می کند.

آن ها که در برابر راهبرد مقاومت در منطقه و همچنین مقاومت مردم ایران به شدت درمانده شده اند اکنون همه توان خود را برای بهره برداری ناشیانه از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت به کار بسته و با انواع ترفندها می خواهند با ایجاد ناامنی مردم عزیز ما را ناامید سازند.

خوشبختانه ملت هوشیار و بیدار علیرغم همه مشکلات و گرفتاری ها همچون گذشته با صبر و نجابت مثال زدنی خویش اغتشاش گران و تخریب کنندگان اموال عمومی و متعرضان به نوامیس و اموال مردم و اماکن مقدسه را تنها گذاشته، بزودی امیدهای واهی حامیان آنان را به یاس کامل مبدل خواهند ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر مراقبت و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها

تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر مراقبت و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها