مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 03:452019-11-20ورزشي

نگرانی استقلالی ها برای لیگ قهرمانان آسیا؛ پلی آف یا مرحله گروهی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اگر چه رییس فدراسیون فوتبال، 18 آبان سال گذشته در مصاحبه ای مدعی شد سهمیه تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان، - نگرانی استقلالی ها برای لیگ قهرمانان آسیا؛ پلی آف یا مرحله گروهی! به نظر می رسد استقلال شانسی برای حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اگر چه رییس فدراسیون فوتبال، 18 آبان سال گذشته در مصاحبه ای مدعی شد سهمیه تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان، 1+3 است منتهی همانطور که سال گذشته تیمهای سایپا و ذوب آهن، از مرحله پلی اف لیگ قهرمانان استارت زدند، امسال هم این اتفاق درباره استقلال و شهرخودرو رخ خواهد داد و با اینکه به نظر می رسید استقلال کارش را از مرحله گروهی شروع خواهد کرد اما شواهد و قرائن حاکی از آن است که به مانند فصل گذشته لیگ قهرمانان، امسال هم سهمیه ایران در این تورنمنت، 2+2 است و بدین ترتیب، استقلال در کنار شهرخودرو، باید کارش را از پلی اف شروع کند و با 2 بازی، به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسد.

البته هنوز سهمیه ایران در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان به صورت قطعی مشخص نشده و در روز قرعه کشی رقابتهای این فصل ACL که 10 آذر خواهد بود، سهمیه نهایی کشورها معلوم می شود منتهی اگر قرار باشد فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا مثل فصل قبلی باشد، آن وقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی استقلالی ها برای لیگ قهرمانان آسیا؛ پلی آف یا مرحله گروهی!

نگرانی استقلالی ها برای لیگ قهرمانان آسیا؛ پلی آف یا مرحله گروهی!