مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 03:402019-11-20بين الملل

مهمترین خبر های جهان (7-19)


سامانه موشکی ارتش سوریه در درعا موشک های رژیم صهیونیستی را رهگیری و منهدم کردند - ـ جنگنده های متجاوز رژیم صهیونیستی از ساعت 1:30 بامداد به وقت محلی به آسمان سوریه حمله کردند.

برخی منابع خبری از اصابت سه فروند موشک جنگنده های صهیونیستی به ساختمان فرماندهی نیرو های دفاع ملی سوریه در مجاورت فرودگاه بین المللی خبر دادند.

(صداوسیما)ـ سامانه موشکی ارتش سوریه در منطقه البارده در شمال استان درعا موشک های صهیونیستی را رهگیری و منهدم کردند.

(صداوسیما)ـ بازرس کل پنتاگون می گوید: گروه تروریستی داعش از حمله ترکیه به منطقه شمال شرق سوریه سوء استفاده کرده و باعث خروج نیرو های آمریکایی از این منطقه شده است.

در این گزارش اشاره شده است این گروه تروریستی احتمالا از زمان و فضای مناسب برای هدف قرار دادن کشور های غربی برخوردار خواهد بود.

(رویترز)آمریکا:ـ فقط چند ماه پس از این که ایران یک پهپاد جاسوسی گرانقیمت آمریکایی را بر فراز تنگه هرمز سرنگون کرد، وزارت دفاع آمریکا در حال بررسی کنار گذاشتن دو سوم از سی و چند پهپاد گلوبال هاوکی است که نیروی هوایی در اختیار دارد.

این اقدام، بخشی از حرکت به سوی ساخت توانمندی های مورد نیاز برای مقابله با چین و روسیه است (فارن پالسی)ـ مشاور سابق امنیت ملی آمریکا به عنوان مشاور ارشد به گروه اتحاد علیه ایران هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین خبر های جهان (7-19)

مهمترین خبر های جهان (7-19)