مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 00:352019-11-19اقتصادي

احتمال کاهش قیمت در صنایع پایین دست فولاد


دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران با تاکید بر اینکه قیمت پروفیل بر مبنای قیمت قبل از اصلاح نرخ بنزین موررد تایید و حمایت تولیدکنندگان است، - تصریح کرد: بنابراین اگر وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال کنترل قیمت است باید ذره بین و نورافکن خود را بر سر بورس کالا روشن کند.

امیرحسین کاوه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تلاش صنایع پایین دستی فولاد این است که رشد قیمت بنزین بهانه ای برای افزایش قیمت در بازار فولاد نشود، ابراز امیدواری کرد که مواد اولیه لوله پروفیل از جمله انواع ورق فولادی نیز بدون تغییر قیمت در بورس کالا عرضه شود.

کاوه عوامل موثر بر قیمت محصولات صنایع پایین دستی فولاد را نرخ ارز، قیمت جهانی و بازار فولاد عنوان کرد و گفت: حتی در مواقعی که قیمت ارز یا قیمت های جهانی بالا می رود، تولیدکنندگان می توانند با بالا بردن میزان عرضه خود، جلو افزایش قیمت محصولات را بگیرند که این روش در شرایط کنونی نیز می تواند در صورت پیشی گرفتن عرضه بر تقاضا، منجر به کاهش قیمت ها شود.

دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران با تاکید بر لزوم ثبات قیمت در بخش ورق های فولادی که مواد اولیه صدها گروه کالایی است، تصریح کرد: قیمت انواع مواد اولیه در بورس کالا تعیین می شود و با توجه به اینکه عرضه کنندگان بورس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال کاهش قیمت در صنایع پایین دست فولاد

احتمال کاهش قیمت در صنایع پایین دست فولاد