مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 16:002019-11-19سياسي

روزانه 60 تن زباله در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان جمع آوری می شود


روزانه 60 تن و ماهانه بیش از 1800 تن زباله توسط 90 پاکبان در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان جمع آوری و به سایت محمدآباد منتقل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش تجلیل از پاکبانان شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان عصر سه شنبه با حضور مریم نخستین شهردار، شمس الله غلامی، علی کاظمی، رضا منفرد اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و جمعی از پاکبانان در تالار اجتماعات شورا برگزار شد.

مریم نخستین در این مراسم گفت: نگاه ما در ارائه خدمات شهری معطوف به نیازهای روزمره و اساسی شهروندان است و در این راه با همه محدودیت های مالی اجرای طرح های عمرانی در اولویت بوده است.

وی بیان کرد: در کنار فعالیتهای عمرانی و خدمات شهری به امور فرهنگی هم نگاه ویژه داریم و تلاش می کنیم در همه حوزه ها خدمات مناسب به مردم ارائه شود.

شهردار محمدیه تصریح کرد: در ناحیه شهری مهرگان و شهر محمدیه به نظافت شهری اهمیت خاصی داده ایم و در این راستا 90 پاکبان در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان در جمع آوری زباله های شهری خدمت می کنند.

نخستین یادآورشد: روزانه 60 تن انواع زباله خشک و تر و ماهانه 1800 تن زباله در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان جمع آوری و به سایت محمدآباد منتقل می شود و با تلاش شبانه روزی توانسته ایم ضمن حفظ نظافت و پاکیزگی شهری به سلامت شهروندان هم کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 60 تن زباله در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان جمع آوری می شود

روزانه 60 تن زباله در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان جمع آوری می شود