مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 15:502019-11-19اقتصادي

اطلاع رسانی صحیح دولت باعث کاهش هزینه های افزایش قیمت بنزین می شد


امین احمدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعتراض به شرایط اجتماعی را یکی از حقوق اجتماعی مردم دانست و اظهار کرد: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: اگر دولت اقدامات لازم در زمینه اطلاع رسانی و مقدمات کار را به درستی انجام می داد، شاید این هزینه ها برای کشور به وجود نمی آمد.

امین احمدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعتراض به شرایط اجتماعی را یکی از حقوق اجتماعی مردم دانست و اظهار کرد: ساختار های قانونی برای این منظور در قانون اساسی در نظر گرفته شده و مسلما بین اعتراضات در چارچوب قانون و اغتشاشگرانی که به تخریب اموال عمومی و غارت اموال مردم می پردازند، تفاوت وجود دارد.

احمدی با اشاره به حراست نیرو های امنیتی از اموال مردم، ادامه داد: اگر دولت اقدامات لازم در زمینه اطلاع رسانی و مقدمات کار را به درستی انجام می داد، شاید این هزینه ها برای کشور به وجود نمی آمد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان به بیانات رهبر انقلاب در درس خارج از فقه این هفته اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبر انقلاب گفتند از تصمیم شورای هماهنگی اقتصادی حمایت می کنیم و البته در نحوه اجرای بحث سهیمه بندی بنزین و افزایش قیمت آن هم انتقاداتی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی صحیح دولت باعث کاهش هزینه های افزایش قیمت بنزین می شد

اطلاع رسانی صحیح دولت باعث کاهش هزینه های افزایش قیمت بنزین می شد