مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 15:302019-11-19اقتصادي

وام 500 میلیون تومانی به خریداران ایده و اختراع اعطا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بازار دارایی فکری از جمله نهاد های وابسته و همکار با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که با هدف ایجاد تحرک در بازار های مالی و زیست بوم .

- معاونت علمی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان تا سقف 80 درصد از مبلغ ایده های فروش رفته در بازار دارایی فکری را تسهیلات تخصیص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بازار دارایی فکری از جمله نهاد های وابسته و همکار با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که با هدف ایجاد تحرک در بازار های مالی و زیست بوم نوآوری و فناوری در کشور تاسیس شد.

تجاری سازی ایده ها و اختراعات در کشور نیاز به سرمایه گذارانی دارد تا با مراجعه به بازار های متشکل پولی اقدام به شناسایی و خریداری آن ها کنند.

در بازار دارایی های فکری با هدف ارزش گذاری مالی بر روی دارایی های فکری و اختراعات و ایده ها، روند های کارشناسی تعریف شده است و پس از آن با قیمت گذاری که انجام می گیرد، خریداران خصوصی و دولتی می توانند نسبت به خرید یک ایده یا فکر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 500 میلیون تومانی به خریداران ایده و اختراع اعطا می شود

وام 500 میلیون تومانی به خریداران ایده و اختراع اعطا می شود