مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 15:102019-11-19اقتصادي

فروشنده گران فروش در بیرجند 419 میلیون ریال جریمه شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در بازرسی های گشت مشترک تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت یکی از فروشگاه های متخلف به گران فروشی شناسایی و به 419 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در بازرسی های گشت مشترک تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت یکی از فروشگاه های متخلف به گران فروشی شناسایی و به 419 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

محمدحسین اشرفی، سه شنبه 28 آبان اظهار کرد: عوامل گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از واحدهای صنفی سطح شهر بیرجند بازرسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی، وی گفت: عوامل گشت در بازرسی از فروشگاه لوازم صوتی و تصویری که به عنوان نمایندگی در بیرجند فعالیت می کرد با افزایش قیمت ها بالاتر از نرخ قانونی مواجه شدند و در این زمینه پرونده تخلف در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی مرکز استان تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی اظهار کرد: پس از بررسی پرونده و محرز شدن تخلف گران فروشی، متهم به پرداخت مبلغ 419 میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

اشرفی افزود: متصدی فروشگاه پس از رویت رای ابلاغی، اعتراض خود را نسبت به دادنامه صادره اعلام داشت تا پرونده برای رسیدگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشنده گران فروش در بیرجند 419 میلیون ریال جریمه شد

فروشنده گران فروش در بیرجند 419 میلیون ریال جریمه شد