مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 14:552019-11-19دانش

سیستم های اعلائم حریق آدرس پذیر روانه بازار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک شرکت دانش بنیان توانسته است به تکنولوژی ساخت سیستم اعلام حریق آدرس پذیر، - یک شرکت دانش بنیان توانست سیستم اعلام حریق آدرس پذیر را طراحی و تولید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک شرکت دانش بنیان توانسته است به تکنولوژی ساخت سیستم اعلام حریق آدرس پذیر، مناسب با شرایط اقلیمی ایران طراحی و به تولید برساند.

وحید سهیلی رییس هیات مدیره این شرکت می گوید: سیستم های اعلام حریق عموما بر 2 نوع طراحی و ساخته شده است؛ در نوع اول و سیستم های متعارف که وجود دارد صرفا حریق اعلام می شود و اطلاعات دقیقی از محل وقوع آن در دسترس نیست.

دوم، سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر که محل دقیق وقوع حریق کاملا مشخص است.

سهیلی درباره خصوصیات این سیستم گفت: در سیستم اعلام حریق آدرس پذیر، برای هر آشکارساز، شاسی و یا ابزار های اعلام حریق یک آی پی (IP) مشخص در نظر گرفته می شود و بر مبنای آن آی پی (Ip) آدرس و یا موقعیت دقیق حریق اتفاق افتاده مشخص خواهد شد.

وی افزود: سیستم با پایش دائم و هر 4 ثانیه یک بار، در صورت وقوع حریق و یا علائم شعله، دود و حرارت، علائم هشدار دهنده را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم های اعلائم حریق آدرس پذیر روانه بازار شد

سیستم های اعلائم حریق آدرس پذیر روانه بازار شد