مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 14:552019-11-19حوادث

البرز آرام است/تعداد زیادی از اغتشاشگران شناسایی شده اند


فرمانده انتظامی استان در روزهای اخیر با همت همه نیروهای امنیتی در استان تعداد زیادی از اغتشاشگران که اقدام به تخریب اموال عمومی و شخصی کرده بودند دستگیر شدند که بررسی های ما حاکی از خط دهی سازمان های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی استان در روزهای اخیر با همت همه نیروهای امنیتی در استان تعداد زیادی از اغتشاشگران که اقدام به تخریب اموال عمومی و شخصی کرده بودند دستگیر شدند که بررسی های ما حاکی از خط دهی سازمان های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است.

سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی افزایش قیمت بنزین در کشور، اعتراضاتی در خصوص این موضوع در شهرهای مختلف استان صورت گرفت که با توجه به اینکه پلیس اعتراض را حق مردم می داند با نظارت نیروها، مطالبات مردم به صورت مسالمت آمیز در حال پیگیری بود که تعدادی از وطن فروشان و اجیرشدگان دشمنان خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی با جهت دهی به مطالبات مردمی آنها را به سمت اغتشاش و تخریب اموال عمومی کشاندند که الحمدلله به همت نیروهای انتظامی و امنیتی و هوشیاری و بصیرت مردم، امنیت به خیابان های شهرهای استان البرز بازگشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس البرز، وی با بیان اینکه به اغتشاشگران و فرصت طلبان اجازه اخلال و ناامنی در استان را نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز آرام است/تعداد زیادی از اغتشاشگران شناسایی شده اند

البرز آرام است/تعداد زیادی از اغتشاشگران شناسایی شده اند