مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 14:402019-11-19سياسي

مشکلات دانشکده علوم قرآنی ایلام حل می شود


مشکلات دانشکده علوم قرآنی ایلام حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی روز سه شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات دانشکده علوم قرآنی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و با حضور حجت الاسلام فاتحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار شد، ایجاد دانشگاه علوم قرآنی را یک باقیات و صالحات برای بانیان آن خواند و گفت: همراه شدن با این کلام نورانی موجب سعادت دنیوی و اخروی همه ما خواهد شد.

وی با اشاره به این موضوع که امروز یکی از مشکلات اصلی جوانان استان بحث اشتغال است، گفت: یکی از برنامه هایی که در ایجاد دانشکده بایست در دستور کار باشد همین بحث اشتغال دانشجویان است.

استاندار ایلام در ادامه برای مکان دانشکده علوم قرآنی گفت: اگر از نظر اوقاف مشکلی وجود ندارد کتابخانه آیت الله حیدری فعلا می توان جای مناسبی باشد.

وی در ادامه پیشنهاد داد که برای دانشکده علوم قرآنی در استان اول بایست مجوز ساخت دانشکده را گرفت و بعد درخواست ردیف ملی برای تامین منابع و اعتبار دانشکده داشت.

سلیمانی دشتکی در ادامه با عنوان این مطلب که اگر برای بودجه دانشکده ردیف داشته باشیم کمک کردن به این موسسه راحت تر می شود، افزود: در نهایت برای احیا و ایجاد دانشکده علوم قرآنی هر کاری که از دست ما برآید، کوتاهی نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات دانشکده علوم قرآنی ایلام حل می شود

مشکلات دانشکده علوم قرآنی ایلام حل می شود