مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 14:302019-11-19اقتصادي

افزایش پنج برابری نظارت در لنجان/ مردم کوچکترین گرانی را گزارش کنند


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان گفت: از آغاز طرح سهیمه بندی بنزین نظارت خودمان را 5 برابر گسترش داده ایم تا شاهد افزایش قیمت در جامعه نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان، چند روزی است که طرح سهمیه بندی بنزین توام با افزایش نرخ آن در جامعه در حال اجرا شدن است، موضوعی که مردم را با نگرانی هایی روبه رو ساخته است که نکند در کنار افزایش نرخ حامل های انرژی سایر محصولات نیز گران شوند.

محمدمهدی دهقانی در همین خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنجان اظهار کرد: از آغاز طرح سهیمه بندی بنزین نظارت خودمان را 5 برابر گسترش داده ایم تا شاهد افزایش قیمت در جامعه نباشیم.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت لنجان افزود: تاکنون کمیسیون های بازرسی اتحادیه هایی نظیر خوار و بار و لبنیات فروشان، میوه و تره بار، مصنوعات فلزی، آهن فروشان و موسسات اتومبیل و کرایه ای را فعال کرده ایم و روزانه هشت مورد بازرسی مشترک انجام می دهند.

وی تاکید کرد: در بازرسی های به عمل آمده هیچ کمبودی در خصوص اقلام نداشتیم و گرانی محسوسی نیز مشاهد نشد.

دهقانی در پاسخ با اینکه چرا برخی از اقلام مصرفی مردم نظیر تره بار با افزایش چند برابری روبه رو شده اند، اظهار کرد: این افزایش قیمت مربوط به شروع فصل سرماست و همواره در اواخر فصل پاییز با چنین روندی روبه رو بودیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پنج برابری نظارت در لنجان/ مردم کوچکترین گرانی را گزارش کنند

افزایش پنج برابری نظارت در لنجان/ مردم کوچکترین گرانی را گزارش کنند