مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 14:252019-11-19بين الملل

لهستان: تردید درباره ناتو، تهدیدی برای آینده اروپاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در آستانه نشست فردا چهارشنبه وزرای خارجه کشور های عضو ناتو در بروکسل، نخست وزیر لهستان به تاکید امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه مبنی بر اینکه ناتو در حال تجربه مرگ مغزی است، - متئوش موراویتسکی نخست وزیر لهستان با اشاره به سخنان رییس جمهور فرانسه درباره مرگ مغزی ناتو، ایجاد تردید درباره ضمانت امنیت دسته جمعی مندرج در این ائتلاف را تهدیدی برای آینده اروپا خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، در آستانه نشست فردا چهارشنبه وزرای خارجه کشور های عضو ناتو در بروکسل، نخست وزیر لهستان به تاکید امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه مبنی بر اینکه ناتو در حال تجربه مرگ مغزی است، واکنش نشان داده و هرگونه تضعیف این ائتلاف را تهدید آینده اتحادیه اروپا خوانده است.

به نوشته رویترز ، متئوش موراویتسکی نخست وزیر لهستان امروز سه شنبه یک بار دیگر به مصاحبه چندی قبل رییس جمهور فرانسه درباره ناتو واکنش نشان داد و باز هم از این اظهارات انتقاد کرده است.

امانوئل ماکرون 16 آبان به اکونومیست گفته بود: اکنون در حال گذران مرگ مغزی ناتو هستیم و آمریکا در حال پشت کردن به ما است .

وی برای مثال زدن در خصوص ادعای پشت کردن واشنگتن به اروپایی ها، به خروج ناگهانی نیرو های آمریکا از سوریه بدون مشورت با متحدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لهستان: تردید درباره ناتو، تهدیدی برای آینده اروپاست

لهستان: تردید درباره ناتو، تهدیدی برای آینده اروپاست