مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:352019-11-19اقتصادي

در هر شرایطی از نظام و ارزش های آن صیانت می کنیم/ صف مردم از اغتشاشگران جدا است


افتخار ما سبزپوشان نیروی انتظامی، سربازی برای فرماندهی معزز کل قوا و خدمت به مردم است و در هر شرایطی از نظام و ارزش های آن صیانت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسین اشتری در پنجاه و هفتمین جلسه قرارگاه امام علی (ع) به قدردانی سرلشکر پاسدار محمدباقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی اشاره و اظهارکرد: در پی سهمیه بندی بنزین در راستای مصرف بهینه سوخت در کشور، شاهد برخی ناآرامی ها در بعضی از شهرهای کشور بودیم که ناجا اقدامات هوشمندانه و به موقعی انجام داد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)درباره تصمیم گیری سران سه قوا، افزود: معظم له در این حوزه، بیانات حکیمانه و شجاعانه ای داشتند که سخنان ایشان چونان آبی بر آتش بود و مقتدرانه اعلام موضع کردند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: تصمیم گیری درباره سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن؛ تصمیم نظام بود و همه مکلف هستیم برای تحقق این تصمیم پای کار باشیم.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: اظهار نظر حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، همواره روشنگر و تبیین کننده امور است و بعد از بیانات ایشان درباره تصمیم سران قوا درباره بنزین، شاهد بودیم که صف مردم از اغتشاشگران جدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هر شرایطی از نظام و ارزش های آن صیانت می کنیم/ صف مردم از اغتشاشگران جدا است

در هر شرایطی از نظام و ارزش های آن صیانت می کنیم/ صف مردم از اغتشاشگران جدا است