مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:202019-11-19بين الملل

اردوغان: ترکیه از خرید اس-400 روسیه عقب نشینی نخواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رییس جمهوری ترکیه امروز (سه شنبه) گفت، آنکارا آگاه است که حمایت آمریکا از نیرو های ی پ گ کرد سوریه فورا متوقف نخواهد شد، - اردوغان به ترامپ گفته است که اگر ایالات متحده آمریکا موضع سازش ناپذیر خود درباره اف -35 ها را دنبال کند، ترکیه به دنبال جایگزین هایی برای رفع نیاز های دفاعی میان مدت خودش خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، رییس جمهوری ترکیه امروز (سه شنبه) گفت، آنکارا آگاه است که حمایت آمریکا از نیرو های ی پ گ کرد سوریه فورا متوقف نخواهد شد، اما مبارزه آنکارا علیه این نیرو ها که یک گروه تروریستی به شمار می روند، ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه در جمع اعضای حزب عدالت و توسعه گفت، ترکیه به مبارزه علیه ی پ گ تا زمانی که تمام تهدید ها علیه ترکیه متوقف شود و همه شبه نظامیان حذف شوند، ادامه می دهد.

او افزود، هیچ طرحی در این منطقه نمی تواند بدون حمایت و رضایت ترکیه محقق شود.

آنکارا ی پ گ را یک گروه تروریستی مرتبط با شبه نظامیان کردی که در خاک ترکیه آشوب به راه انداختند، می داند و سه عملیات در شمال سوریه علیه آن ها داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: ترکیه از خرید اس-400 روسیه عقب نشینی نخواهد کرد

اردوغان: ترکیه از خرید اس-400 روسیه عقب نشینی نخواهد کرد