مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:302019-11-19سياسي

برپایی 900 اردوی جهادی در استان همدان


مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برپایی 900 اردوی جهادی از ابتدای سال تا کنون در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/همدان مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برپایی 900 اردوی جهادی از ابتدای سال تا کنون در سطح استان خبر داد.

سرهنگ احد امیری امروز در کارگروه ارتقای وضعیت امور اجتماعی، فرهنگی و سلامت مناطق حاشیه نشین اسدآباد، گفت: همدان از جمله استان هایی بود که در جریانات اخیر هیچ گونه ناآرامی و اغتشاشی در آن وجود نداشت و یکی از مهمترین دلایل این امر ارائه خدمات مطلوب و برپایی 900 اردوی جهادی در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی بوده که از این تعداد 700 اردوی جهادی در شهرستان ها برگزار شده است.

وی در ادامه بیان کرد: سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان این آمادگی را دارد که در هر منطقه از استان که چهره محرومیت وجود داشته باشد، ایفای نقش کند.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم از وجود 12 محله بازآفرینی در طرح بازآفرینی شهری این شهر خبر داد و اظهار کرد: قرار است در این محلات تسهیلاتی با نرخ سود 9 درصد برای ساخت و ساز مجدد به مردم پرداخت شود.

مجید درویشی گفت: از ابتدای سال تا کنون دو اردوی جهادی در قالب میز خدمت در محله محمودبیگی و شهرک جانبازان برگزار شده است که در محله محمود بیگی 750 نامه به عنوان مطالبات مردمی به دبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 900 اردوی جهادی در استان همدان

برپایی 900 اردوی جهادی در استان همدان