مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:252019-11-19سياسي

مصوبات ویژه شورایعالی اکران/ خسارت سینماداران قابل جبران است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی سرتیپی سخنگوی شورای عالی اکران درباره برگزاری جلسه امروز سه شنبه 28 آبان ماه این شورا گفت: در جلسه امروز شورای عالی اکران تصمیم گرفته شد تا با توجه به شرایط موجود در سطح کشور و کاهش مخاطبان سینما به دلیل فضای حاکم، - علی سرتیپی سخنگوی شورایعالی اکران، ضمن تشریح مصوبات جلسه فوق العاده این شورا درباره وضعیت اکران سینماها، از ضرر سینماداران به دلیل ناآرامی ها و اختلال در فرآیند فروش اینترنتی بلیت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، علی سرتیپی سخنگوی شورای عالی اکران درباره برگزاری جلسه امروز سه شنبه 28 آبان ماه این شورا گفت: در جلسه امروز شورای عالی اکران تصمیم گرفته شد تا با توجه به شرایط موجود در سطح کشور و کاهش مخاطبان سینما به دلیل فضای حاکم، یک هفته به اکران فیلم های روی پرده اضافه شود.

وی با اشاره به اختلال به وجود آمده در دسترسی مخاطبان به سایت های آنلاین فروش بلیت توضیح داد: در چند روز گذشته سینما ها یا تعطیل بوده اند و یا خیلی غیرفعال؛ کاهش فروش های اینترنتی نیز شرایطی به وجود آورده که سینماداران دچار مشکل شده اند.

متاسفانه شورای عالی اکران برای برطرف کردن ضرر سینماداران برنامه ای ندارد، اما تمام تلاش خود را کرده است تا فیلم ها از اکران مناسبی برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات ویژه شورایعالی اکران/ خسارت سینماداران قابل جبران است؟

مصوبات ویژه شورایعالی اکران/ خسارت سینماداران قابل جبران است؟