مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:002019-11-19سياسي

برخورد قاطع با اخلالگران در امنیت عمومی


دستگاه قضایی با اخلالگران در امنیت عمومی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

- محمد جواد حشمتی در چهارمین جلسه شورای قضایی این استان اظهار کرد: حوادث و وقایع اخیر که به دنبال اصلاح قیمت بنزین در استان رخ داد، بی شک تلخ و ناگوار بوده و آثار سوء به دنبال داشته است.

وی گفت: البته مشابه این حوادث در سایر نقاط جهان نیز هرازگاهی مشاهده می شود، اما بایستی با تدابیر لازم قضایی سعی شود سوءاستفاده گران از اعتراض های مردمی و تخریب کنندگان اموال عمومی و همچنین معترضان به امنیت اجتماعی، سریعا برابر قانون و با قاطعیت تمام به سزای عمل خود برسند.

رییس کل دادگستری استان تهران در ادامه تاکید کرد: ضروری است این حوادث از طریق معاونت نظارت و بازرسی آسیب شناسی شود و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، همه نهاد های قانونی ذیربط مراقبت نمایند تا افزایش قیمت بنزین منجر به گرانی بی مورد کالا های اساسی و مورد نیاز مردم نشود و در همین جا لازم است از زحمات همکاران و مدیران قضایی در بخش های مختلف صمیمانه قدردانی نماییم.

وی افزود: معضل اطاله دادرسی به شکل جدی چهره عدالت را مخدوش کرده است و باید با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده و با همگرایی واحد در مراحل مختلف رسیدگی اعم از دادسرا، محاکم بدوی و تجدید نظر استان، حداکثر تا پایان سال جاری این مشکل تا حد زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با اخلالگران در امنیت عمومی

برخورد قاطع با اخلالگران در امنیت عمومی