مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 11:502019-11-19سياسي

استقبال ایران از تلاش همسایگان برای حل مشکلات منطقه


رییس جمهور با اشاره به اینکه حضور نظامی آمریکا مشکلات افغانستان را دو چندان کرده است، گفت: ایران از تلاش های همسایگان برای حل مشکلات کشورهای منطقه استقبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در دیدار ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان با تأکید بر اهمیت گسترش روابط دوجانبه ایران و پاکستان، گفت: روابط صمیمانه و علاقمندی دو ملت مسلمان ایران و پاکستان به یکدیگر سرمایه ارزشمندی است که می توان از آن برای تحکیم هر چه بیشتر روابط و مناسبات دو کشور در عرصه های مختلف استفاده کرد.

رییس جمهور اهمیت تقویت روزافزون روابط اقتصادی دو کشور را مورد تأکید قرار داد و افزود: روابط تهران اسلام آباد، در زمینه اقتصادی باید به بالاتر از سطح فعلی برسد و نباید دو طرف به این میزان از روابط اقتصادی و تجاری رضایت بدهند و باید با تلاش مضاعف، ساز و کار های بهتری را برای توسعه تجارت و روابط اقتصادی و رسیدن به جایگاه مطلوب در این عرصه با رفع موانع موجود، فراهم کنند.

رییس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران خط لوله صلح را تا مرز پاکستان رسانده است و کاملاً آمادگی داریم در این زمینه همکاری های خود را به نتیجه برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ایران از تلاش همسایگان برای حل مشکلات منطقه

استقبال ایران از تلاش همسایگان برای حل مشکلات منطقه