مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 11:452019-11-19سياسي

سهم شهرداریها باید به صورت عادلانه از سوی استارت آپ ها پرداخت شود


نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سهم شهرداری ها باید به صورت عادلانه از سوی استارت آپ ها پرداخت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید ابراهیم امینی نایب رییس شورا در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورا پس از سخنان سورنا ستاری معاون علم و فناوری رییس جمهور گفت: معمولا در تولید ثروت عوامل مختلفی از جمله نیروی انسانی، سرمایه و ابزار کار نقش دارند.

وی در خصوص بحث مطرح شده از سوی ستاری در خصوص سهم 1ونیم درصدی شهرداری تهران از درآمد تاکسی های اینترنتی گفت: این اتفاق بسیار ناعادلانه است و ناشی از عدم فهم صحیح مطلب در مورد نقشی است که مدیریت شهری در فعالیت استارت آپ ها دارد.

امینی گفت: افرادی آمده اند، نرم افزاری راه انداخته اند و در شهر که مالک آن مردم و مدیریت شهری هستند راه اندازی کرده اند و آن وقت می گویند شما هیچ سهمی در آن ندارید.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر امروز استارت آپ ها نظیر تاکسی های اینترنتی در شهر تهران فعالیت می کنند و اتفاقا فعالیت موثر هم دارند به برکت میلیارد ها تومان سرمایه ای است که از سوی شهرداری در خصوص ایجاد زیر ساخت ها و آماده سازی بزرگراه ها هزینه شده است.

امینی در ادامه خاطر نشان ساخت: باید عادلانه سهم مدیریت شهری حفظ شود و ما نباید توقع داشته باشیم که مدیریت شهری خود بانی وصول سهمش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم شهرداریها باید به صورت عادلانه از سوی استارت آپ ها پرداخت شود

سهم شهرداریها باید به صورت عادلانه از سوی استارت آپ ها پرداخت شود