مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 11:402019-11-19فرهنگي

کودکانی که موسیقی ایرانی را زنده نگه داشتند/ طرح چند نکته مهم


نشست خبری دست اندرکاران برگزاری ششمین جشنواره موسیقی نوای خرم روز سه شنبه بیست و هشتم آبان با حضور اهالی رسانه در تالار وحدت تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دست اندرکاران برگزاری ششمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) با برگزاری یک نشست رسانه ای که روز سه شنبه بیست و هشتم آبان در تالار وحدت تهران برگزار شد به تشریح دستاوردها و برنامه های این دوره از جشنواره پرداختند.

بردیا صدرنوری مدیر ششمین جشنواره موسیقی نوای خرم در ابتدای این نشست ضمن ارائه یک گزارش آماری از روند برگزاری این رویداد موسیقایی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان بیان کرد: فراخوان جشنواره از تیرماه امسال منتشر شد و اکنون پس از مراحل داوری به مرحله نهایی رسیده ایم.

در برگزاری این جشنواره بنیاد رودکی تالار وحدت را به طور رایگان در اختیارمان قرار داده است و به جز این هیچ کمک دیگر مادی به جشنواره نشده است.

دفتر موسیقی هم در اطلاع رسانی به شهرستانها و صدور مجوزها به ما کمک کرده است.

ضمن اینکه به اعتقاد من لازم است برنامه ریزان فرهنگی کشور باید نگاه دقیق تری نسبت به چنین رویدادهایی داشته باشند زیرا آمار و ارقامی که در جشنواره نوای خرم وجود دارد جای بحث و بررسی بسیاری دارد که به نظر می آید برای برنامه ریزی های کلان فرهنگی به کار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکانی که موسیقی ایرانی را زنده نگه داشتند/ طرح چند نکته مهم

کودکانی که موسیقی ایرانی را زنده نگه داشتند/ طرح چند نکته مهم