مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 11:202019-11-19اجتماعي

خطر ریزش برف در محورهای کوهستانی گیلان


به دلیل اینکه در محورهای کوهستانی با لغزش برف در مسیر جاده مواجه هستیم لذا به رانندگان تاکید می شود حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راه گیلان گفت: به دلیل اینکه در محورهای کوهستانی با لغزش برف در مسیر جاده مواجه هستیم لذا به رانندگان تاکید می شود حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ حسین محمدپور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی گیلان، اظهار کرد: محورهای مواصلاتی استان باز است اما در محورهای کوهستانی تردد با زنجیر چرخ میسر است.

رییس پلیس راه گیلان با بیان اینکه محور پونل به خلخال در پی بارش برف و کاهش ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: به دلیل اینکه در محورهای کوهستانی با لغزش برف در مسیر جاده مواجه هستیم لذا به رانندگان تاکید می شود حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در محور حیران مشکل تردد نداریم ولی رانندگان حتما باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، تصریح کرد: رانندگان محترم توجه داشته باشند به دلیل بارندگی پراکنده و لغزنده بودن جاده ها، سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت کنند.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی در اکثر محورها انجام شده، تصریح کرد: همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیرچرخ و نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر ریزش برف در محورهای کوهستانی گیلان

خطر ریزش برف در محورهای کوهستانی گیلان