مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 11:202019-11-19دانش

آتش زدن قرآن، تخریب اموال عمومی و ضرر زدن به مردم مصداق شکستن حرمت خدا و انسان است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:آتش زدن قرآن، تخریب اموال عمومی و ضرر زدن به مردم مصداق شکستن حرمت خدا و انسان است و اعتراضات عمومی باید معطوف به حل مسئله و همراه با آرامش اجتماعی و رفتار مدنی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه سوم ستاد راهبری و هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی به ریاست جهانگیری در دفتر معاون اول رییس جمهور تشکیل شد.

سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه و در جمع خبرنگاران ضمن محکومیت اهانت صورت گرفته به قرآن کریم در مصلی شهر قدس اظهار داشت: آتش زدن قرآن، تخریب اموال عمومی و ضرر زدن به مردم مصداق شکستن حرمت خدا و انسان است و اعتراضات عمومی باید معطوف به حل مسئله و همراه با آرامش اجتماعی و رفتار مدنی باشد.

وی ضمن تأسف بار خواندن این اقدام تصریح کرد: این گونه اقدامات سیرت واقعی افرادی که به صورت غیرمتعارف به آزار مردم پرداختند را نشان می دهد و خشونت های اجتماعی که منجر به افزایش نا امنی اجتماعی می شود نتیجه ای جز خستگی اجتماعی ندارد.

بررسی عملکرد ده ساله شورای توسعه فرهنگ قرآنی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با اشاره به بررسی عملکرد ده ساله شورای توسعه فرهنگ قرآنی اظهار داشت: در این گزارش برنامه ها و اقدامات صورت گرفته توسط این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش زدن قرآن، تخریب اموال عمومی و ضرر زدن به مردم مصداق شکستن حرمت خدا و انسان است

آتش زدن قرآن، تخریب اموال عمومی و ضرر زدن به مردم مصداق شکستن حرمت خدا و انسان است