مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 11:052019-11-19پزشكي

اولین رویداد سبک زندگی و سلامت منطقه ای غرب کشور در ایلام برگزار می شود


رییس پارک علم و فناوری استان ایلام از برگزاری اولین رویداد سبک زندگی و سلامت منطقه ای غرب کشور از 29 آبان به مدت سه روز در ایلام خبر داد.

- دکتر کامران طاهرپور در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه این رویداد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم کشور اشتغال است و در دنیای امروزه رویکردها به سمت توسعه اقتصاد دانش بنیان پیش می رود.

وی با بیان اینکه وفاق مراکز علمی بر روی برگزاری استارتاپ ها است، تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع با همکاری علوم پزشکی چنین رویدادی طراحی شده است تا گام موثری در توسعه اکوسیستم استارتاپی برداریم.

رییس پارک علم و فناوری استان ایلام، گفت: این استارتاپ با حضور اساتید و دانشجویان علوم پزشکی خواهد بود، پیش بینی می شود بیش از 50 ایده در این رویداد مورد حمایت قرار بگیرد.

طاهرپور خاطرنشان کرد: تمام ایده پردازان این رویداد در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی می توانند مستقر شوند و از آنان حمایت می شود.

وی ضمن اشاره به هدف برگزاری رویداد گفت: ترویج کارآفرینی و فرهنک کسب و کار از مهمترین اهداف این رویداد است.

رییس پارک علم و فناوری استان ایلام با بیان اینکه این رویداد اولین رویداد منطقه ای غرب کشور در حوزه سلامت و سبک زندگی است، تصریح کرد: سعی شده سرمایه گذارها در این روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رویداد سبک زندگی و سلامت منطقه ای غرب کشور در ایلام برگزار می شود

اولین رویداد سبک زندگی و سلامت منطقه ای غرب کشور در ایلام برگزار می شود