مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 11:052019-11-19سياسي

برقراری امنیت پایدار در استان فارس/ سرکردگان اغتشاشات در شیراز دستگیر شدند


سرکردگان اغتشاشات استان که وابسته به جریان های معاند و ضد انقلاب هستند، شناسایی و دستگیر شده و تعدادی هم تحت تعقیب هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز و به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، سردار سید هاشم غیاثی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت امنیت و عبور و مرور در سطح استان فارس و شهرستان شیراز عادی است، گفت: امنیت پایدار در سطح استان فارس برقرار است و با اقدامات به موقع و اثرگذار نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و دستگاه قضایی و همچنین هوشیاری و بصیرت مردم فارس طرح دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد ناامنی گسترده ناکام ماند.

  وی با بیان اینکه اشرار وابسته به ضد انقلاب در راستای ایجاد ناامنی بصورت هدفدار و برنامه ریزی شده خساراتی به اموال عمومی در سطح شهر شیراز وارد کردند، گفت: عناصر نفوذی و ضد انقلاب درصدد بودند با حضور در میان مردم و ایجاد اغتشاش، آشوب و وارد آوردن خسارت به اموال عمومی امنیت و آسایش عمومی جامعه را خدشه دار کنند اما هم اکنون سرکردگان این اغتشاشات که وابسته به جریان های معاند و ضد انقلاب هستند شناسایی و دستگیر شده اند و تعدادی هم تحت تعقیب هستند.

  غیاثی با بیان اینکه مردم با هوشیاری و بصیرت راه خود را از اغتشاشگران، اشرار و خسارت زنندگان به اموال عمومی جدا کردند، گفت: تاکنون همکاری خوبی از طرف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری امنیت پایدار در استان فارس/ سرکردگان اغتشاشات در شیراز دستگیر شدند

برقراری امنیت پایدار در استان فارس/ سرکردگان اغتشاشات در شیراز دستگیر شدند