مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 10:452019-11-19سياسي

راهپیمایی باشکوه مردم تبریز علیه آشوبگران / فریاد همبستگی مردم در محکومیت اغتشاشگران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مردم بصیر و انقلابی تبریز در اقدامی خودجوش و با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز سه شنبه اقدامات آشوبگرانه اشرار و بدخواهان نظام را محکوم کردند و در حرکتی مردمی بار دیگر به ارزش های انقلاب لبیک گفتند.

- راهپیمایی باشکوه و گسترده مردم تبریز در حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت اغتشاش گران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مردم بصیر و انقلابی تبریز در اقدامی خودجوش و با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز سه شنبه اقدامات آشوبگرانه اشرار و بدخواهان نظام را محکوم کردند و در حرکتی مردمی بار دیگر به ارزش های انقلاب لبیک گفتند.

در این راهپیمایی که با همراهی شماری زیادی از مسئولان و مردم انقلابی استان برگزار شد، شعار هایی علیه آشوبگران، اغتشاشگران و سوء استفاده کنندگانی که با قساوت و کینه ورزی به دنبال هر فرصتی برای تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم هستند، سردادند.

راهپیمایی کنندگان تبریزی با سردادن شعار های خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست/ای رهبر آزاده آماده ایم آماده/ این همه لشکر آماده به عشق رهبر آمده/بئر بله لشکر گلیب رهبره یاور گلیب / آذربایجان جانباز خامنه ای دن آیریلماز/ میلتی میز اویاخدی فتنه گردن اوزاخدی مرگ بر فتنه گر مرگ بر آمریکا اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی باشکوه مردم تبریز علیه آشوبگران / فریاد همبستگی مردم در محکومیت اغتشاشگران

راهپیمایی باشکوه مردم تبریز علیه آشوبگران / فریاد همبستگی مردم در محکومیت اغتشاشگران