مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 10:452019-11-19ورزشي

برگزاری جشن های شهری همزمان با «روز قم»


مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از برگزاری المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب به مناسبت روز قم خبر داد و گفت: مجموعه ای از جشن های شهری در محله های مختلف قم برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به مصوبه شورای فرهنگ عمومی در خصوص نامگذاری سالروز ورود حضرت معصومه(س) به نام روز قم ، بیان کرد: شهرداری قم به مناسبت این روز برنامه هایی تدارک دیده و با توجه به اینکه نخستین سال چنین نامگذاری است معرفی این روز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه قطعا هر سال شاهد افزایش میزان مشارکت دستگاه های اجرایی در برپایی برنامه های روز قم خواهیم بود، بیان کرد: ویژه این ایام برنامه های جشن و شادی در نظر گرفته شده است و در حوزه ارائه خدمات رفاهی نیز مهمترین اقدام ارائه تخفیفات ویژه در زمینه عوارض ساختمان است.

مقیمی با اشاره به حرکت کاروان نمادین حضرت معصومه(س)، بیان کرد: در سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم کاروان نمادینی از میدان معصومیه به سمت حرم مطهر حرکت خواهد کرد و در این راستا غبار روبی و پاکسازی مسیر ورود حضرت معصومه(س) به قم در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن های شهری همزمان با «روز قم»

برگزاری جشن های شهری همزمان با «روز قم»