مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 10:102019-11-19اقتصادي

جلوگیری از استقرار واحدهای صنعتی آب بر در استان البرز


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از جلوگیری استقرار واحدهای صنعتی آب بر در استان البرز خبر داد و گفت: برخی از این واحدها به استان هایی با وضعیت آبی بهتری منتقل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد امین فرشی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقداماتی که در راستای تامین زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استان البرز دنبال شده است، اظهار کرد: در شهرک های امید البرز و فاز توسعه ای شهرک کوثر تامین آب و برق از مهمترین این زیرساخت ها بوده است.

وی با بیان اینکه برای تامین برق شهرک کوثر و امید البرز از پست برق 400 کیلووات صفادشت استفاده شده است، بیان کرد: در کنار این پست برق، توافق نامه ای سه جانبه میان شرکت شهرک های صنعتی، برق منطقه ای استان تهران و استانداری البرز منعقد شده تا بخش دیگر از فاز برق رسانی به شهرک های اشتهارد، امید البرز و کوثر از طریق پست های برق پایین دست آن پست 400 کیلواتی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با بیان اینکه امید است برق منطقه ای استانی به زودی در البرز شکل گیرد تا کار تامین زیرساخت شهرک های صنعتی با شتاب بیشتری دنبال شود، گفت: برای تسریع در برق رسانی ها به شهرک های صنعتی استان استفاده از پست های سیار برق در دستور کار قرار داده شد که عملیاتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از استقرار واحدهای صنعتی آب بر در استان البرز

جلوگیری از استقرار واحدهای صنعتی آب بر در استان البرز