مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 10:052019-11-19اجتماعي

کلنگ احداث اولین واحد در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی بر زمین زده شد


اولین واحد احداثی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی در روستای ورنکش شهرستان میانه و روستای هولیق شهرستان سراب با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کلنگ زنی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی اولین واحد احداثی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی در روستای ورنکش "شهرستان میانه" و روستای هولیق "شهرستان سراب" با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کلنگ زنی شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم کلنگ زنی در روستای ورنکش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه ما در شهرستان های زلزله زده احداث اسکان های موقت است که این مرحله به دو صورت انجام می گیرد؛ بخش اول احداث اتاقک های 12 متری در محل زندگی زلزله زدگان است که حدود 150 نفر در شهرستان میانه داوطلب احداث این اتاقک ها هستند؛ برخی از این اتاقک ها بهره برداری شده و مردم مستقر هستند؛ در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا آخر هفته جاری، احداث کامل این اتاقک ها به اتمام خواهد رسید.

علیرضا تابش افزود: همچنین به افرادی که درخواست تسهیلات برای اسکان موقت کردند 10 میلیون تومان پرداخت خواهیم کرد که در بخش اول آن، سه میلیون تومان برای 500 نفر واریز شده و به سرعت مابقی مبلغ نیز واریز خواهد شد تا بتوانند زمستان را به سر ببرند و هیچ گونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث اولین واحد در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی بر زمین زده شد

کلنگ احداث اولین واحد در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی بر زمین زده شد