مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 10:002019-11-19سياسي

نوری: تا کی شاهد سکوت وزیر کار در مقابل اعتراضات کارگران هفت تپه باشیم؟


نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وزیر کار نسبت به اتخاذ سیاست منفعلانه در مقابل اعتراضات کارگران هفت تپه گفت: تا چه زمانی باید شاهد سکوت شما باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید راضی نوری در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کار، اظهار کرد: حدود یک ماه است که از اعتصابات و اعتراضات کارگران نیشکر هفت تپه می گذرد چه زمانی می خواهید صدای مظلومیت آنها را بشنوید.

در این شرایط سخت اقتصادی سه ماه حقوق و دستمزد کارگری خود را دریافت نکرده اند.

وی ادامه داد: آیا به این فکر افتادید که این سربازان خط مقدم تولید برای نان شب خود با چه مشکلاتی روبرو هستند؟ به این فکر افتادید که برای درمان فرزند و همسر خود و تمدید دفترچه خود با چه مصیبتی روبرو هستند؟ برای وصول وام های دریافتی خود از بانک ها تحت چه فشاری هستند؟ و می دانید در فصل برداشت محصول نیشکر برای میهن خود شبانه روز سر کار خود بودند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آیا می دانید به خاطر این اعتراضات شهر شوش به تعطیلی کشیده شده است؟ تا کی باید شاهد سکوت شما و عدم انعکاس آن به هیات دولت و کمک به حل مشکل باشیم؟لازم است وزیر کشور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر جهاد کشاورزی به این موضوع توجه کرده و کارگروه ویژه ای را به منطقه اعزام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری: تا کی شاهد سکوت وزیر کار در مقابل اعتراضات کارگران هفت تپه باشیم؟

نوری: تا کی شاهد سکوت وزیر کار در مقابل اعتراضات کارگران هفت تپه باشیم؟