مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:562019-11-19اقتصادي

روستاها باید محور توسعه کشور باشند


روستا باید محور توسعه باشد و کارآفرینی، اشتغال و معیشت روستاها در اولویت برنامه های مدیران و تصمیم گیران قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در همایش دهیاران استان که با حضور جندقیان معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: به توسعه روستایی علاقمندیم زیرا روستا ظرفیت بزرگی است و می تواند محور توسعه کشور قرار گیرد و غفلت از آن مشکلات زیادی برای کشور ایجاد می کند.

وی افزود: انسان های شهری مصرف زده هستند و روستایی تولید کننده و هم فرش، نان، گلیم، لبنیات و میوه از تولیدات روستایی است که نیاز شهرنشینان را هم تامین می کند.

جمالی پور بیان کرد: اما امروز متاسفانه روستایی ها نیز مصرف زده شده اند و منتظرند نان و ماست و شیر و میوه را از شهر برایشان بیاورند و امروز روستایی به جای آن که تولید کننده باشد مصرف کننده شده است.

وی تصریح کرد: روستای مولد موجب ایجاد شهر مولد و انسان مولد شده و به توسعه کمک می کند هنر ما باید مولد کردن روستا باشد و دهیاران بتوانند نقش تولید را در حوزه ملی و محلی ارتقا بخشند.

جمالی پور گفت: روستا باید نقش جدی در اداره خود را پیدا کند زیرا هر چقدر روستا مستقل باشد ما می توانیم منابع آزاد شده را در کارهای مهم ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاها باید محور توسعه کشور باشند

روستاها باید محور توسعه کشور باشند