مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:352019-11-19سياسي

شناسایی سرکردگان ناآرامی ها در فارس


فرمانده ارشد سپاه فجر فارس با اعلام این که امنیت کامل در این استان برقرار است از شناسایی کامل سرکردگان ناآرامی های اخیر در شیراز و دیگر نقاط فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده ارشد سپاه فجر فارس با اعلام این که امنیت کامل در این استان برقرار است از شناسایی کامل سرکردگان ناآرامی های اخیر در شیراز و دیگر نقاط فارس خبر داد.

سردار سید هاشم غیاثی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت امنیت و عبور و مرور در سطح استان فارس و شهرستان شیراز عادی است، گفت: امنیت پایدار در سطح استان فارس برقرار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تنویر این مقام نظامی افزود: با اقدامات به موقع و اثرگذار نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و دستگاه قضایی و همچنین هوشیاری و بصیرت مردم فارس طرح دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد ناامنی گسترده ناکام ماند.

وی با بیان اینکه اشرار وابسته به ضد انقلاب در راستای ایجاد ناامنی بصورت هدفدار و برنامه ریزی شده خساراتی به اموال عمومی در سطح شهر شیراز وارد کردند، گفت: عناصر نفوذی و ضد انقلاب درصدد بودند با حضور در میان مردم و ایجاد اغتشاش، آشوب و وارد آوردن خسارت به اموال عمومی امنیت و آسایش عمومی جامعه را خدشه دار کنند اما هم اکنون سرکردگان این اغتشاشات که وابسته به جریان های معاند و ضد انقلاب هستند شناسایی و دستگیر شده اند و تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی سرکردگان ناآرامی ها در فارس

شناسایی سرکردگان ناآرامی ها در فارس