مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:002019-11-19اجتماعي

بارش برف و لغزندگی در ارتفاعات هراز و فیروزکوه


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون در محورهای هراز و فیروزکوه شاهد بارش برف هستیم و سطح محورها لغزنده و خطر تصادف افزایش پیداکرده است.

- سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگ حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز روان و در ارتفاعات این محور به دلیل بارش برف سطح جاده لغزنده و تردد با کندی همراه است.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه روان و بدون مشکل گزارش شده است اما در مناطقی مانند گردنه گدوک بارش شدید برف را شاهد هستیم و سطح این جاده لغزنده شده و هم وطنان باید در این مناطق بااحتیاط بیشتری تردد کنند.

محبی بابیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، بیان کرد: تردد وسایل انواع نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و بدون مشکل گزارش شده، اما هم وطنان احتیاط در رانندگی را در این شرایط آب و هوایی مدنظر قرار بدهند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تأکید بر به همراه داشتن تجهیزات زمستانه، بیان کرد: بارش برف در مناطق مختلف محورهای هراز و فیروزکوه تا رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و لغزندگی در ارتفاعات هراز و فیروزکوه

بارش برف و لغزندگی در ارتفاعات هراز و فیروزکوه