مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:562019-11-19سياسي

کرمانشاه جای امنی برای اغتشاشگران نیست/ راه شهید «ایرج جواهری» ادامه دارد


کرمانشاه جای امنی برای اغتشاشگران نیست/ راه شهید ایرج جواهری ادامه دارد فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در این دیار دلیرمردانی مانند شهید جواهری و افراد دیگری مانند او را داریم که اجازه هرگونه حرکت را از اغتشاشگران و اراذل و اوباش می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در سفر به شهرستان صحنه و دیدار با خانواده شهید ایرج جواهری ، اظهار داشت: راه این شهید پرافتخار ادامه پیدا کرده و همرزمانش اجازه نمی دهند خون این عزیز سفر کرده به عرش که در راستای امنیت ریخته شده، هدر برود.

وی با بیان اینکه شهید جواهری در زمره بهترین و کارآمدترین نیروهای پلیس قرار داشت و در سال های متمادی خدمتش منشاء خدمات بسیاری بود، افزود: خوشنامی، کردار درست، کمک به همکاران و وظیفه شناسی جزو مهمترین خصایص وی به شمار می رود که همکارانش به آن ها اذعان داشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز پلیس کرمانشاه مفتخر به داشتن افسرانی شجاع، کارآمد و با بصیرت مانند شهید جواهری است که موقعیت شناسی آن ها در مواقع حساس سبب شده تا دشمنان و مخلان نظم و امنیت عمومی از رسیدن به اهدافشان بازمانند.

وی افزود: اگر امروز ادعا می کنیم که کرمانشاه یکی از امن ترین استان های کشور است، سخنی به گزافه نگفته ایم، چرا که در این دیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه جای امنی برای اغتشاشگران نیست/ راه شهید «ایرج جواهری» ادامه دارد

کرمانشاه جای امنی برای اغتشاشگران نیست/ راه شهید «ایرج جواهری» ادامه دارد