مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:462019-11-19اجتماعي

بسته شدن راه ارتباطی خلخال به پونل در استان گیلان


سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال گفت: بارش سنگین برف همراه با کولاک و احتمال سقوط بهمن راه ارتباطی خلخال به پونل در استان گیلان را مسدود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما از اردبیل؛ خسروی افزود: بارش سنگین برف در این مسیر همچنان ادامه دارد و ارتفاع آن در برخی از مناطق کوهستانی از جمله گردنه الماس در جاده ارتباطی خلخال به اسالم به بیش از یک متر می رسد.

وی با بیان اینکه در اثر بارش سنگین برف راه ارتباطی دهها روستای واقع در مسیر جاده خلخال به پونل بسته شده است گفت: بازگشایی جاده های مسدود شده روستایی خلخال از بامداد امروز آغاز شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال افزود: در حال حاضر تمامی جاده های ارتباطی اصلی و فرعی بین شهری خلخال به استثنای راه خلخال به پونل باز و تردد در گردنه الماس واقع در راه ارتباطی خلخال به اسالم در استان گیلان تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بارش برف که از ابتدای روز جمعه هفته گذشته به صورت پراکنده در خلخال آغاز شده امروز در پنجمین روز متوالی برخی از مدارس این شهرستان را به تعطیلی کشاند.

رییس اداره هواشناسی خلخال گفت: ارتفاع برف هم اکنون در شهر خلخال به 32 سانتیمتر رسیده که این میزان در گردنه ها وارتفاعات این شهرستان 150 سانتیمتر گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن راه ارتباطی خلخال به پونل در استان گیلان

بسته شدن راه ارتباطی خلخال به پونل در استان گیلان