مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:402019-11-19اقتصادي

سیلاب ها 17 هزار میلیارد تومان به زیرساخت ها خسارت زده است


معاون وزیر راه و شهرسازی خسارت ناشی از سیلاب ها در کشور را تاکنون 17 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شکرچی زاده پیش ازظهر سه شنبه در همایش ملی حفاظت از یرساخت های حیاتی با اظهار اینکه موضوع پدافند و تهدیدات را در کنار هم باید ببینیم افزود: باید به موضوع نگهداری و حفاظت از آن به عنوان سرمایه ملی نگاه کنیم.

وی ادامه داد: تاسیسات به مرور زمان دچار استهلاک می شوند و با تهدیداتی که در حوزه پدافند غیرعامل می بینیم، دارایی ها به مخاطره می افتد و باید سرمایه گذاری در جهت حفظ زیرساخت ها صورت گیرد.

شکرچی زاده یادآور شد: بلایای طبیعی به زیرساخت و سرمایه اجتماعی آسیب می زند همانگونه که سیل خسارت جدی به زیرساخت و سرمایه کشور زد و این نشان می دهد هنوز نتوانستیم زیرساخت را در کشور به درستی فراهم کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از سال 90 تا 96 به زیرساخت و حمل و نقل براثر حوادث مختلف هشت هزار میلیارد تومان خسارت وارد شد ولی امسال این رقم به 10 هزار میلیارد تومان رسید.

وی افزود: گیلان و مازندران 19 درصد خسارت های ناشی از سیل و حوادث در شش سال اخیر را متحمل شدند و این نشان می دهد که مازندران در سیل 97 حدود 155 میلیارد تومان و گیلان 110 میلیارد تومان در بخش زیرساخت ها خسارت دیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب ها 17 هزار میلیارد تومان به زیرساخت ها خسارت زده است

سیلاب ها 17 هزار میلیارد تومان به زیرساخت ها خسارت زده است