مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:262019-11-19پزشكي

آغاز اجرای طرح بررسی شیوع ناباروری در فارس


این طرح از 25 آبان آغاز و تا پایان آذر ماه امسال ادامه دارد - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در 31 استان و 120 شهرستان کشور طرح بررسی شیوع ناباروری را آغاز کرده است، در استان فارس هم در راستای این طرح یک هزار و 483 زن 15 تا 49 ساله مورد پرسشگری قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا وسیما ،مرکز فارس ،دکتر عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیرازامروز از آغاز اجرای طرح بررسی شیوع ناباروری در استان فارس خبر داد و با بیان اینکه این طرح از 25 آبان شروع شده و تا پایان آذر ماه امسال ادامه دارد گفت: در این طرح، یک هزار و 483 زن 15 تا 49 ساله در استان فارس مورد پرسشگری قرار می گیرند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در این طرح 22 کارشناس مامایی با ارائه کارت شناسایی معتبر در شهرستان های شیراز، زرین دشت، خرامه و خرمبید با مراجعه به در منازل از افراد واجد شرایط طرح، پرسشگری می کنند.

همتی ادامه داد: با توجه به اهمیت دسترسی به آمار دقیق و به روز در برنامه ریزی و اجرای مداخلات پیشگیرانه از ناباروری، مطالعه بررسی شیوع ناباروری اولیه و ثانویه در زنان 15 تا 49 ساله ایرانی از سوی دفتر سلامت خانواده وزارت بهداشت طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح بررسی شیوع ناباروری در فارس

آغاز اجرای طرح بررسی شیوع ناباروری در فارس