مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:202019-11-19بين الملل

حمایت آمریکا از شهرک سازی ها؛ فاجعه ای دیگر برای روند صلح خاورمیانه


اینکه آمریکا در موضع گیری کاملا جانبدارانه، شهرک سازی ها در کرانه باختری که از آن به عنوان یکی از گره های کور مذاکرات رژیم صهیونیستی و فلسطین برای صلح خاورمیانه یاد می شود را دیگر غیرقانونی نمی داند و رنگ قانونی به آن بخشیده تنها فصلی تازه از مثنوی .

- حمایت آمریکا از شهرک سازی ها؛ فاجعه ای دیگر برای روند صلح خاورمیانه اینکه آمریکا در موضع گیری کاملا جانبدارانه، شهرک سازی ها در کرانه باختری که از آن به عنوان یکی از گره های کور مذاکرات رژیم صهیونیستی و فلسطین برای صلح خاورمیانه یاد می شود را دیگر غیرقانونی نمی داند و رنگ قانونی به آن بخشیده تنها فصلی تازه از "مثنوی هفتاد من" حمایت های بی چون و چرای آمریکا از این رژیم است؛ فصلی که با طرح شوم آمریکا موسوم به "معامله قرن" و چالش های پیش روی ترامپ و نتانیاهو گره خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دولت رژیم صهیونیستی در سایه مواضع جانبدارانه دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا بدون اینکه به کسی پاسخگو باشد با شتاب به جنایت ها و مواضع نژادپرستانه اش ادامه داده و اکنون در سایه دولت ترامپ حمایت جدیدی از کاخ سفید درباره شهرک سازی ها دریافت کرده است.

حمایت مجدد دولت آمریکا از سیاست های رژیم صهیونیستی موضوعی جدید نیست، چراکه دولت ترامپ من باب ارادت خاصش به صهیونیست ها قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت آمریکا از شهرک سازی ها؛ فاجعه ای دیگر برای روند صلح خاورمیانه

حمایت آمریکا از شهرک سازی ها؛ فاجعه ای دیگر برای روند صلح خاورمیانه